Το βιβλίο μεταφράστηκε και εκδίδεται πλέον και στην Αγγλική γλώσσα.
«Δεν μπορεί κανείς να διασχίσει το χωρόχρονο που μεταβάλλεται χωρίς να μεταβληθεί και ο ίδιος.»
Με κείμενα μικρά, γραμμένα με τρόπο λιτό, απολύτως κατανοητό χωρίς να απαιτείται καμιά ιδιαίτερη επιστημονική κατάρτιση, η συγγραφέας επιτυγχάνει μια υπέροχη σύνθεση επιστημονικής και φιλοσοφικής προσέγγισης σε κάθε έννοια που αλφαβητικά έχει επιλέξει. Αποδεικνύει με τρόπο μοναδικό πως η Επιστήμη επικυρώνει την Φιλοσοφία και αντιστρόφως, αφού και οι δύο είναι ταγμένες στην αναζήτηση της αλήθειας.
∆ιάβασα το βιβλίο σας «Αναζητώντας... από το Α έως το Ω» και σας ευχαριστώ θερμά που είχατε την καλοσύνη να μου το στείλετε. Πρόκειται πράγματι για μια έξοχη “Σύνθεση επιστήμης και φιλοσοφίας”, όπως εύστοχα επισημαίνεται στον υπότιτλο.
Στον επίλογό σας, σχετικά με το χρόνο κι όπως μπορεί να συμπεράνει ο αναγνώστης και με το χώρο, αναρωτιέστε: “Που να χωρέσουν μέσα σε όλα τούτα οι φιλοσοφικές συζητήσεις και η επιστημονική γνώση, που τρέχει κι εκείνη;” Κι όμως εσείς βρήκατε τον τρόπο να κατακτήσετε, από άποψη περιεχομένου αλλά και αισθητικής, αυτό το χωροχρόνο, με πληρότητα, τόσο για σας την ίδια όσο και για τον αναγνώστη σας, που είναι σε θέση να το επιβεβαιώσει.
Το εύρημά σας, να προβληματίσετε τον αναγνώστη επιστημονικά και φιλοσοφικά, έστω και υπαινικτικά, επί παντός του επιστητού, χρησιμοποιώντας αλφαβητική σειρά στα θέματά σας, έχει σαν αποτέλεσμα να γίνεται απόλυτα κατανοητό το πολύ της γνώσης μέσα στο λίγο κι ευκολοδιάβαστο κείμενο, που αντιστοιχεί στο καθένα από τα 24 γράμματα της ελληνικής γλώσσας. Ένας ταξιδευτής ο αναγνώστης, μέσα στον ωκεανό του συμπαντικού χωροχρόνου, χάρη σ’ αυτά τα θέματα που είναι ετερόκλητα, όπως συμβαίνει στα επιμέρους της συμπαντικής ουσίας, αλλά και ενιαία, όπως είναι ταυτόχρονα στο απροσμέτρητο σύνολό της. Ταξιδευτής ο αναγνώστης, όπως ο Οδυσσέας – Άνθρωπος στις 24, επίσης, ραψωδίες της «Οδύσσειας», για 11 να φτάσει τελικά στη δική του Ιθάκη που λέγεται αυτογνωσία.
Να προσεγγίσει δηλαδή την πλήρη γνώση πως «Ιθάκες σημαίνουν», όχι το ταξίδι απ’ το μηδέν στο μηδέν, αλλά το ταξίδι που κουβαλά μέσα του, απ’ το άπειρο στο άπειρο.